Després de l’èxit de la celebració de la Digital PR Academy a Madrid durant la primera meitat d’aquest 2015, ADECEC ha decidit posar en marxa una segona edició a Barcelona degut a la demanda de les agències de comunicació i dels seus propis clients per a dur a terme aquesta tasca de formació especialitzada a Catalunya.
L’associació ADECEC reuneix les empreses consultores en Relacions Públiques i Comunicació d’Espanya, y ha desenvolupat un programa que s’imparteix amb un enfocament “100% PR”. La Digital PR Academy està formada per un cicle de set sessions que té com a objectiu formar a consultors i especialistes de la comunicació sobre les últimes tendències en l’àmbit digital; començarà el 23 d’octubre i les seves set sessions s’estendran fins l’11 de desembre.
Segons l’ADECEC, “la Digital PR Academy és un programa de formació rellevant a Europa, ja que és l’únic que existeix amb un enfocament de PR. A tot arreu ensenyen com vendre publicitat online, però enlloc mostren com les empreses poden millorar el seu SEO en base a les seves accions de PR, per exemple. De fet, no existeix cap curs a Europa que s’anomeni “PR Digital”. Aquells que completin el cicle de la Digital PR Academy obtindran un Diploma de Digital Proficiency expedit per ADECEC, l’Associació Espanyola d’Empreses Consultores de Comunicació, que els avalarà com a experts en comunicació digital. El programa s’impartirà al llarg de 21 hores lectives distribuïdes en set “Power Sessions”.