05/06/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

ComScore presenta les tendències digitals globals en 2018

El report Futur Digital Global analitza els indicadors més importants en smartphones, desktops i tablets en 13 països. Entre les conclusions, els usuaris multiplataforma són de mitjana el 46% a nivell global. Argentina lidera el consum de minuts mòbils per usuari.

ComScore dóna a conèixer Futur Digital Global, un informe que identifica les tendències digitals de tretze mercats (EUA, Canadà, França, Alemanya, Itàlia, Espanya, Regne Unit, Argentina, Brasil, Mèxic, Índia, Indonèsia i Malàisia) a smartphones, desktops i tablets. Mitjançant l’ús de les eines MMX-Multiplatform, Mobile Metrix, MobiLens Plus i Video Metrix, l’estudi aporta diferents conclusions sobre les mètriques globals i els matisos particulars de cada regió.

A continuació es detallen algunes de les tendències més excel·lents:

  • Els usuaris multiplataforma (aquells que accedeixen al contingut a través de més d’un dispositiu) segueixen sent majoria, amb una mitjana del 46% a nivell global. Per la seva banda, l’ús exclusiu del mòbil té una mitjana lleument superior a l’ús exclusiu Desktop, amb una mitjana del 30%, impulsat en gran mesura per l’ús en els mercats d’Àsia i Pacífic.
  • Argentina és el país amb major consum de minuts mòbils per usuari, mentre que el Canadà mostra el major consum de minuts desktop per usuari. A nivell general, el consum de minuts per persona és més gran en mòbils que en desktops.
  • El telèfon intel·ligent és la plataforma dominant en termes de minuts totals en tots els mercats. La tendència és més pronunciada a l’Índia (89% del total de minuts) i menys notòria al Canadà, on hi ha la major quantitat de minuts de tablets (15%); el telèfon intel·ligent allà representa el 43% i el desktop 42%.
  • L’ús d’aplicacions abasta més del 80% del temps en mòbils a nivell mundial. A Argentina, Mèxic i el Brasil, la mitjana puja a més de 90%.
  • Snapchat és una de les cinc aplicacions amb més presència a Estats Units i Anglaterra. Google i Facebook tenen un clar predomini a tot el món, però la xarxa social del fantasma va aconseguir una important adhesió en dos dels principals mercats globals.

“Els panorames digitals globals segueixen evolucionant en formes de vegades sorprenents”, ha afegit Will Hodgman, vicepresident executiu de vendes internacionals de ComScore. “Aquest informe demostra com els consumidors estan prenent decisions sobre les plataformes basades en els tipus de continguts i en factors únics en els seus mercats. És clar que les suposicions generals no s’apliquen a nivell global o local, i aquest informe ofereix una visió superior de com les marques i els marketers poden beneficiar-se d’una comprensió més detallada del consum digital”, conclou Hodgman.

 

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...