El màrqueting a través de dispositius mòbils, present en el nostre dia a dia com a usuaris i considerat per moltes empreses com un dels seus més eficaços instruments per fidelitzar i captar clients no sembla pas la panacea. D’acord amb l’últim informe presentat per l’especialista Oxygen8 Group, gairebé la meitat dels consumidors enquestats (42%) van afirmar que cap dels missatges promocionals o publicitaris que reben en els seus telèfons són d’utilitat. Mentre que per al 44% només una quarta part d’aquests missatges comercials van tenir algun valor.
Aquesta dada resulta sorprenent, considerant la força que el telèfon mòbil té per posar en contacte directe a l’empresa amb el seu públic i més encara tenint en compte que aquesta conclusió és compartida pel 34% dels enquestats, que van afirmar que un missatge correcte els faria sentir compresos per la marca. A més, el 22% van afirmar sentir-se inclinats a realitzar una compra si consideraven que el missatge rebut era d’utilitat. Potser se li ha donat massa importància a aquest canal publicitari?
de Puro Marketing / El Butlletí de l’ACPG