23/09/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

EI 42% dels usuaris considera irrellevants els missatges publicitaris en els seus mòbils

El màrqueting a través de dispositius mòbils, present en el nostre dia a dia com a usuaris i considerat per moltes empreses com un dels seus més eficaços instruments per fidelitzar i captar clients no sembla pas la panacea. D’acord amb l’últim informe presentat per l’especialista Oxygen8 Group, gairebé la meitat dels consumidors enquestats (42%) van afirmar que cap dels missatges promocionals o publicitaris que reben en els seus telèfons són d’utilitat. Mentre que per al 44% només una quarta part d’aquests missatges comercials van tenir algun valor.

Aquesta dada resulta sorprenent, considerant la força que el telèfon mòbil té per posar en contacte directe a l’empresa amb el seu públic i més encara tenint en compte que aquesta conclusió és compartida pel 34% dels enquestats, que van afirmar que un missatge correcte els faria sentir compresos per la marca. A més, el 22% van afirmar sentir-se inclinats a realitzar una compra si consideraven que el missatge rebut era d’utilitat. Potser se li ha donat massa importància a aquest canal publicitari?

de Puro Marketing / El Butlletí de l’ACPG

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...