10/12/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

El 78% dels comunicadors creuen que els mitjans escrits perdran importància

Segons l’última edició de l’European Communication Monitor, estudi realitzat per The European Public Relations Education and Research Association (UEPRERA), la importància dels mitjans escrits pels professionals de la comunicació decreix, a favor d’altres canals, com els mitjans online, o el social media.

Aquestes dades coincideixen amb l’enquesta realitzada per Prnoticias entre els seus lectors. Pel 78,3% dels enquestats, els mitjans impresos perdran importància, enfront del 4,3% que creu que guanyaran importància. Un discret 17,4% opina que es mantindran en igual importància a altres mitjans en els diferents canals.

d’AEC / El Butlletí de l’AMIC

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...