24/09/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

El festival Inspirational.15 ha portat la innovació digital als mitjans de l’Estat

Com cada any, va arribar el Festival Inspirational, organitzat per IAB Spain (l’associació de la publicitat, el màrqueting i la comunicació digital a Espanya), que en aquesta IX edició es va fer dies 18 i 19 de novembre al Círculo de Bellas Artes, de Madrid. Aquesta ha estat una de les edicions més internacionals, amb la presència d’alguns dels professionals més destacats del panorama internacional de la publicitat en línia i el màrqueting, com Mariano Jeger, VP de R / GA, considerada la millor agència de l’any al festival de Cannes.

Més de 35 professionals de tot el món per a un cartell de dos dies de ponències, workshops i taules rodones al voltant de les tendències que estan marcant la forma en què les marques i empreses es relacionen amb els usuaris, i que han convertit Madrid en la capital de la Innovació Digital del món. Aquesta cita va cloure amb el lliurament dels Premis Inspirational a la Innovació Digital, que aquest any ha batut rècord d’inscripcions amb un 35% més que l’edició passada, fins arribar a les 278 campanyes.

Entre els professionals que han assistit es troben:  Juho Parviainen, director de Disseny de l’agència Ideo Londres; Peter Lund, creative diretor de l’agència Akqa; Gian Fulgoni co-founder & Executive Chairman de comScore; Mosiri Cabezas, directora de Transformació Digital i Acceleració de Negoci a Telefónica; Ricardo Pabón, màrqueting manager Spain de Uber; Manuel Moreno, director de Desenvolupament de Negoci de ESL Spain, única agència global de eSports.

En aquesta edició del Festival Inspirational 2015 també hi va tenir cabuda poder reunir els responsables a Espanya de quatre de les principals agències del món: Leo Burnett, Grey, Shackleton i McCann. Així mateix, el Festival va abordar un dels temes de màxima actualitat com el dels Adblockers (amb la participació de responsables de Prisa BS, Havas Media, grup Vocento; l’agència DoubleYou i la companyia Ad Block Plus) i altres com l’anàlisi de dades en temps real per al seu ús en campanyes de màrqueting, l’evolució de l’ecosistema de publicitat mobile, l’aprofundiment en programmatic o les aplicacións del neuromàrqueting.

D’Àmbit d’Estratègia i Comunicació / El Butlletí d’AMIC

 

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...