23/09/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

El pagament amb tuits, una realitat

Els que alguna vegada van imaginar que Twitter es convertiria en un sistema de pagament anaven per bon camí. La xarxa de microblogging ha anunciat un acord amb Groupe BPCE, un dels bancs més grans de França, de manera que aquesta aliança permetrà als clients de l’entitat bancària transferir diners per tuits.

La recerca d’ingressos no publicitaris ha impulsat a la plataforma a forjar aquesta aliança, per tal de plantar cara a gegants tecnològics com Apple i Facebook, el primer amb la posada en marxa d’Apple Pay i, el segon, segons filtracions a través de Facebook Messenger. Pel que sembla, via Twitter els clients del banc francès podran realitzar transferències simples entre persones sense necessitat que l’emissor conegui els detalls bancaris del receptor, tot això sota el nom de S-Money.

D’El Butlletí de l’AMIC i  Reuters

 

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...