04/10/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

El Parlament Europeu crea la seva primera campanya amb influencers

Resultat d'imatges de exterior parlament europeu

A pocs dies de les eleccions europees, el Parlament Europeu ha llançat la seva primera estratègia de influencers amb l’objectiu d’atraure els votants més joves a les urnes. Els alemanys AlexiBexi, Kuperfuchs i Lisa Sophie Laurent han estat seleccionats per crear diferents publicacions en Twitter, Instagram i Facebook relacionades amb temes socials que captin a aquest segment d’electors.

L’empresa d’estratègies de vídeo en línia i màrqueting de influencers, Divimove, ha estat l’encarregada de crear i produir la campanya, així com la sèrie de pre-rolls que ha acompanyat a les publicacions en YouTube. Les xifres han indicat una elevada taxa de compromís amb el contingut, amb més de 250.000 visualitzacions i 3.300 comentaris registrats en els vídeos publicats a YouTube. Durant aquests dies, les temàtiques de les publicacions se centraran en els drets de la dona, la protecció del medi ambient o la regulació de dades i propietat intel·lectual a Internet.

Al seu torn, totes les comunitats tindran l’oportunitat de seleccionar el influencer que es convertirà en ambaixador de les eleccions, a través del seu registre a la web Estavezvoto. A més, els participants tindran la possibilitat de guanyar tres bitllets d’Interrail i un viatge al Parlament Europeu de Brussel·les juntament amb el influencer escollit.

Font: Reason Why – Infografia: gencat.cat

 

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...