Les expectatives de cara a la inversió en publicitat a Espanya durant 2015 presenten els índexs més positius dels últims anys, amb increments previstos per a totes les àrees que podrien suposar una alça global del 2%, segons els propis anunciants locals. S’esperen grans creixements per al mitjà digital, especialment l’àrea de xarxes socials i display.
Els anunciants de l’Estat espanyol segueixen pensat en incrementar la seva inversió publicitària a l’estat al llarg de 2015. La desena onada del baròmetre trendScore que elabora Grup Consultors sobre la base de l’opinió de més de 100 empreses, torna a posar de manifest la recuperació i bones expectatives de cara al futur tant en el pressupost global de màrqueting dels anunciants espanyols com en el de publicitat.
Dos terços dels anunciants aporten dades de manteniment o increment dels seus pressupostos, dada que millora en gairebé 20 punts a l’aportada en el mateix període de l’any anterior. Si l’any 2014 ja s’ha de considerar positiu, a falta de les xifres oficials dels actors del sector, l’exercici que acaba de començar és molt favorable.
Les expectatives de cara a la inversió en Publicitat a 2015 presenten els índexs més positius dels últims anys, amb increments previstos per a totes les àrees que podrien suposar una alça global del 2%.
D’El Butlletí de l’AMIC