04/10/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Els anunciants incrementaran un 68% la inversió en continguts de digital. Cau el paper

Les expectatives de cara a la inversió en publicitat a Espanya durant 2015 presenten els índexs més positius dels últims anys, amb increments previstos per a totes les àrees que podrien suposar una alça global del 2%, segons els propis anunciants locals. S’esperen grans creixements per al mitjà digital, especialment l’àrea de xarxes socials i display.

Els anunciants de l’Estat espanyol segueixen pensat en incrementar la seva inversió publicitària a l’estat al llarg de 2015. La desena onada del baròmetre trendScore que elabora Grup Consultors sobre la base de l’opinió de més de 100 empreses, torna a posar de manifest la recuperació i bones expectatives de cara al futur tant en el pressupost global de màrqueting dels anunciants espanyols com en el de publicitat.

Dos terços dels anunciants aporten dades de manteniment o increment dels seus pressupostos, dada que millora en gairebé 20 punts a l’aportada en el mateix període de l’any anterior. Si l’any 2014 ja s’ha de considerar positiu, a falta de les xifres oficials dels actors del sector, l’exercici que acaba de començar és molt favorable.

Les expectatives de cara a la inversió en Publicitat a 2015 presenten els índexs més positius dels últims anys, amb increments previstos per a totes les àrees que podrien suposar una alça global del 2%.

D’El Butlletí de l’AMIC

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...