El percentatge sobre els ingressos que els mitjans de comunicació obtenen a través de les seves àrees digitals superarà aviat l’obtingut per la via tradicional, segons apunta un nou estudi de l’empresa de serveis professionals Ernst & Young, basat en 550 enquestes realitzades a alts executius de grups de mitjans de tot el món, que ser difós dijous, 13 de juny.
Actualment, de mitjana, el percentatge dels ingressos totals que arriba per la via digital és del 47 per cent. Segons aquestes enquestes, per a l’any 2015 aquest percentatge haurà augmentat fins al 57 per cent, convertint la digital, per tant, en la principal via d’ingressos dels mitjans de comunicació.
L’estudi identifica també una sèrie de tecnologies clau que seran fonamentals per liderar el mercat digital. Són aquelles que permeten construir organitzacions més àgils, capaces de detectar i respondre molt més ràpid a les canviants expectatives dels clients, a les oportunitats de mercat i als riscos i errors que es puguin cometre.
De PR Newswire / El Butlletí de l’ACPG