Les dades ofertes per les investigacions realitzades per Cxense, juntament amb Editor & Publisher assenyalen que els editors tenen perspectives força positives pel que fa al seu futur digital. L’estudi realitzat apunta que un 88,45% dels executius editorials nord-americanes afirmen que els ingressos de les seves empreses digitals augmentaran el proper any.
Entre els que preveuen augmentar els seus ingressos digitals, les vendes de publicitat han estat el canal que majoritàriament han apuntat tots com una de les formes de fer créixer els seus ingressos. Menys d’una quarta part dels enquestats va afirmar el mateix en relació a les subscripcions de pagament el que sembla indicar que les fonts de notícies s’han adonat que els usuaris mòbils també estan interessats en pagar per consumir continguts informatius a través dels seus telèfons mòbils.
Crida l’atenció que els executius editorials entrevistats estaven més preocupats per provar-se a si mateixos que als anunciants i els seus lectors. Volen mostrar als seus anunciants que són capaços d’entendre als seus lectors i que poden orientar les seves estratègies amb eficàcia. Destaca que a la majoria dels participants en l’enquesta no els interessava molt la conversió dels lectors a subscripció de pagament, a la personalització d’anuncis o continguts.
No és cap sorpresa que els editors s’estan movent cap al sector digital per mantenir-se al dia amb els consumidors. eMarketer calcula que el 53% de la població adulta dels EUA llegirà una publicació impresa aquest any (el 50,0% d’aquesta lectura serà a través de diaris en paper). Mentre, el 83% dels més grans de 18 anys tindran accés a internet i 9 de cada 10 utilitzarà els telèfons mòbils.
El desenvolupament d’una estratègia de participació efectiva ajuda als editors a prendre el control de la dinàmica de la presentació de continguts, aquest és l’objectiu principal al qual va dirigit l’estudi. Aquesta és una manera important que els editors poden reclamar la seva audiència directa, millorar la seva posició com una font fiable de notícies i involucrar els usuaris actuals en les seves carteres de productes. El Butlletí de l’AMIC us facilita el llibre blanc des del qual podreu esbrinar com implementar una estratègia de compromís, anàlisi de col·laboració en temps real, dades de tendències, la penetració profunda de l’usuari i la “reducció de soroll” per arribar als preus i els nivells de compromís de click-through que realment afectaran el futur del negoci dels mitjans.
Per Donald W. Reynolds Journalism Institute (RJI) / El Butlletí de l’AMIC