23/09/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Incrementar l’”engagement”, element clau en l’estratègia del NYT

El vicepresident de The New York Times Company i president de WAN-IFRA, Michael Golden, va obrir aquesta setmana la IFRA Publishing Expo de Berlín. En la seva intervenció, segons s’explica al bloc de WAN-IFRA, va explicar que el diari treballa pensant en el “llarg termini”, situant el seu horitzó “en els següents cent anys”.

 Golden, membre de la família Ochs-Sulzberger que manté el control de la companyia des de fa 120 anys, es va mostrar convençut que el NYT “serà un dels negocis digitals més reeixits”. El representant de la companyia editora del Times va recordar que “la nostra estratègia és fer un periodisme pel qual valgui la pena pagar” i va dir que mesuren l’èxit “pel nombre de persones que ens paguen per ser subscriptors de l’edició impresa o digitals”. Actualment el diari compta amb un milió de subscriptors impresos i més de dos milions digitals.

Segons Michael Golden, l’estratègia del diari està totalment orientada a donar el millor servei possible als seus lectors. “La publicitat té una importància crítica per al nostre negoci -va explicar-, però no creiem que sigui el futur del nostre negoci”. La clau seran els ingressos generats pels usuaris. I per captar nous subscriptors, la clau és l’engagement: “Tot el que fem d’una manera o altra és per incrementar l’engagement”, va afirmar.

També va dir que l’objectiu a curt termini de The Times és aconseguir 800 milions de dòlars d’ingressos digitals. “Un dels grans canvis que hem realitzat en els últims dos o tres anys és que estem molt centrats en l’audiència”, va dir. “La publicitat és de vital importància per al nostre negoci, però no creiem que sigui el futur del nostre negoci. Creiem que és molt menys fiable i molt menys disponible per als diaris i les organitzacions de notícies i que els ingressos de l’audiència i la publicitat són la clau.” Ser un destí de notícies és crític per a l’estratègia de The Times, va dir Golden.

“Necessitem que la gent arribi al nostre lloc web, per arribar directament al nostre periodisme”, va dir. “Així és com creiem que realment construeix una relació i realment crea un valor. Usem Facebook. Utilitzem Google. Utilitzem mitjans socials per apropar-nos a la nostra audiència, però treballem molt, molt dur per portar-los directament al The New York Times. No podem confiar en que només vinguin a través de les xarxes socials “.

Sobre l’edició impresa del diari, Michael Golden es va mostrar convençut que seguirà sent una peça important del negoci durant “un nombre significatiu d’anys”. “Estem construint de manera agressiva el nostre negoci digital, però personalment crec que seguirem en el paper durant una altra generació”, va dir.

Resum de WAN-IFRA / El Butlletí de l’AMIC

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...