Jeff Bezos, el patró del distribuïdor per internet Amazon, que acaba de comprar el Washington Post, va estimar aquest dimecres que els diaris impresos seran “un producte de luxe”, comparant el seu futur amb el dels cavalls en el transport. “Un dia, no se en quants anys, podrien ser dècades, els diaris impresos en paper podrien ser un producte de luxe”, va respondre a una periodista de la cadena NBC, que li preguntava si és pensable que un dia el periòdic ja no es publiqui en la seva versió en paper. “La gent continua tenint cavalls, però no és el principal mitjà de transport per anar a l’oficina”, va afirmar.
A principis d’agost Bezos havia sorprès amb l’anunci de la compra en 250 milions de dòlars del venerable Wahington Post, el quotidià que va revelar l’escàndol de Watergate en els anys 70, però que ara, igual que la resta de la premsa escrita, enfronta la competència creixent de la informació per internet.
d’Emol.com / El Butlletí de l’ACPG