Una nova anàlisi d’AdTrust per a News Media Works mostra que la premsa segueixen donant confiança, inclosos els menors de 35 anys. Les dades mostren que els anuncis publicats als entorns de notícies són considerats com els més fidels.
Perquè els lectors confien en els mitjans de comunicació? La investigació d’AdTrust demostra que els consumidors creuen que el contingut dels mitjans de comunicació estan regulats i els editors es responsabilitzen del que escriuen. Confien que els anuncis en aquests entorns també estan regulats, i els editors que que obressin amb mala fe en serien responsables.
La investigació d’AdTrust revela també que la premsa segueix mereixent la confiança entre els joves. De fet, els menors de 35 anys confien en anuncis en periòdics fins i tot més que els majors de 35 anys. Els mitjans socials, per contra, estan envoltats de desconfiança per tots els grups d’edat i es consideren els menys fiables de totes les categories de mitjans. (Visiteu aquest enllaç)
Font: Mediàtic/Àmbit d’Estratègia – El Butlletí de l’AMIC