02/06/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

L’associació d’editors AMIC negocia un acord amb l’Institut Català de Finances

En la línia de treball que va exposar el nou president de l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació, AMIC, Ramon Grau, en el seu programa de govern per als propers quatre anys, el passat dimecres, dia 15 de juliol, i a instàncies del Secretari de Comunicació del Govern, Josep Martí i Blanch, una delegació d’AMIC, composta pel president, el vocal de la Comissió Institucional, Mateu Ros i el secretari general de l’entitat, Josep Ritort, va mantenir una reunió amb el conseller delegat de l’Institut Català de Finances, Josep Ramon Sanromà.

En nom de l’ICF, Sanromà es va comprometre a buscar una via de finançament pels associats a AMIC pel que fa referència a les campanyes de publicitat institucional. Tot i que no és un tema fàcil, perquè cal trobar la complicitat de les agències intermediàries, es mirarà de fer tot el que calgui perquè l’associació AMIC pugui fer avançaments a compte de les campanyes de publicitat de la Generalitat de Catalunya. S’inicia, per tant, un procés de negociacions amb la voluntat de revertir la situació actual i poder facilitar aquest finançament tant necessari pels editors de mitjans de proximitat.

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...