D’acord amb l’informe ARI 360º, presentat per l’associació de revistes, el passat mes de novembre els títols associats a ARI van generar més de 135 milions de contactes (audiència impresa, digital i social), fet que suposa un increment del 6,7 % respecte al mes d’agost, data de l’anterior informe. L’increment més important es va produir a l’audiència digital, indica l’estudi. Els contactes multiplataforma han passat de 35,6 milions a l’agost de 2015-40.400.000 al novembre d’aquest mateix any, fet que suposa un increment del 13,3 %.
Les revistes també han vist augmentar significativament el nombre de seguidors en xarxes socials, passant dels 53,5 milions en l’anterior informe, a 58.600.000 en l’actual, amb un increment del 9,5%. Pel que fa a la lectura impresa, segons les dades de la tercera onada d’EGM de 2015, les revistes analitzades en aquest estudi acumulen 36,6 milions d lectors.
L’estudi ofereix informació agregada de 200 revistes i 21 editors (97% de l’audiència de revistes de consum) i detallada, marca a marca, de 100 revistes i 14 editors (91% del total).
Per AEC / El Butlletí de l’AMIC