Segons una enquesta realitzada per Adobe, els anuncis que apareixen en periòdics, revistes i televisions són als que més atenció presten als usuaris, enfront dels que surten en mitjans digitals. Encara que els diners destinats a la publicitat a Internet s’ha elevat, per als usuaris el mètode utilitzat no és efectiu. Els resultats revelen que el 47% de les persones enquestades consideren que els anuncis en mitjans tradicionals (premsa i televisió) són els que més atenció presten, a més d’un 16% que va assenyalar la ràdio. El que més crida l’atenció de l’enquesta és que tan sols un 8% va indicar que presta atenció a la publicitat a la web, encara que la pitjor part se la van emportar els anuncis en aplicacions i jocs, amb un escàs 5%.
Aquesta enquesta ve a donar un toc d’atenció als anunciants, per als quals la confiança en els mitjans impresos ha baixat considerablement tractant de traslladar els seus ingressos a la web. Per als consumidors, més diners invertits no vol dir eficàcia. Les marques compten amb més coneixements digitals i tecnologies més avançades, però encara no són capaces de trobar la fórmula adequada per arribar als internautes d’una manera no invasiva.
de Media-Tics / El Butlletí de l’ACPG
(Foto: Altonivel)