28/05/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Quan publicar a Facebook, Twitter, Tumblr i Google Plus per aconseguir més visites?

 

Imatge sobre xarxes socials

Bit.ly ha fet públic un estudi sobre les quantitats de clics que rep ¡ la informació escurçada i difosa pels usuaris en aquest servidor.  Ho titula així: Si el contingut és el rei, el temps és el príncep. Saps quan pots rebre més lectures en els teus diaris digitals o  posts? Varien molt les millors hores per a publicar a Facebook  o Twitter?  És veritat que el contingut és el rei … però les hores poden ser  les seves princeses.  En el bloc de Bit.ly han publicat un estudi sobre les millors hores per twittejar, publicar a Facebook i també a Tumblr. Segons les variacions d’horaris, a Catalunya quedaria de la següent manera:

Twitter
de dilluns a dijous les hores amb més pics d’audiència són entre les 15 hi les 16 h, i entre les 21 h i les 22 h. doncs les millors
hores per publicar serien entre les 19 h i les 20 h i entre les 21h i les 22 h. En canvi, el cap de setmana Twitter ens deixa descansar.

Facebook
Els enllaços publicats entre les 19 h i les 20 h, i entre les 22 h i  les 23 aconsegueixen més lectures. El millor dia per compartir  a Facebook són els dimecres. i recomanen publicar entre les 17  h i 18 h i també entre les 22 h i les 23 h.

Tumblr
És el més festiu. Recomana publicar a partir de les 22 h i els divendres a la nit el defineixen com el millor dia per rebre més lectures.

GooglePlus
Fa cosa d’unes setmanes van presentar una aplicació/extensió  de Google+ la qual et permet saber quina és la millor hora per compartir el teu contingut a la xarxa social de Google. Ho pots  comprovar en aquest link: http://timing.minimali.se/

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...