05/06/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Segons la nova editora de la revista Time, “encara queda paper per estona”

El sector editorial està passant per la seva més gran fase de transformació des del seu naixement: el canvi de paper a digital i tots els canvis i reestructuracions que això implica. Però hi ha grans publicacions que resisteixen amb la seva versió en paper complementant amb continguts en línia, i aquest és el cas de la mítica revista Time.

La icònica publicació ha vist marxar al seu editor Richard Stengel i ha trobat en Nancy Gibbs la substituta perfecta per posar-se al capdavant de la coneguda revista nord-americana. Stengel ha abandonat el vaixell de Time per acceptar un lloc al govern. Gibbs ja porta un temps practicant les seves noves funcions abans de la marxa de Stengel, i ha apostat fortament per millorar l’aspecte digital de la revista contractant trenta noves persones que estaran encarregades del redisseny de la pàgina web previst per a enguany.

En la publicació Ad Age trobem una entrevista amb la nova líder Time en què explica cap a on va la llegendària revista. Gibbs assegura que millorarà enormement l’aspecte digital de la revista, a més d’apostar pels continguts audiovisuals, però ha tranquil·litzat els amants de la revista assegurant que no està entre els seus plans deixar de vendre Time en versió impresa. Gibbs compta en què la revista creixi i s’expandeixi cap a nous formats com mòbils o tauletes, però el clàssic paper seguirà complint les necessitats d’un públic específic. Llarga vida, doncs, a la tinta i al paper!.

de MD Ymedia / El Butlletí de l’ACPG

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

Mitjans independents demanen al Govern d’Espanya que protegeixi la pluralitat i la qualitat informativa

22/05/2020

22/05/2020

Aquest és el comunicat íntegre que, de moment, subscriuen 16 mitjans independents: Davant les notícies que afirmen que el Govern...

Un tribunal australià manté que els mitjans locals són responsables dels comentaris que s’aboquen a les seves pàgines de Facebook

05/06/2020

05/06/2020

Com diem aquí, quan vegis la barba del teu veí pelar, posa la teva a remullar. Els editors d’Austràlia s’enfronten...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...

Presentat al Parlament de Catalunya el manifest per la qualitat de la democràcia

29/11/2013

29/11/2013

Aquest és un Manifest públic que recull la voluntat per trobar espais de concert imprescindibles entre polítics i societat civil,...

La premsa de proximitat: un milió i quart de lectors. Tot un caramel publicitari

27/05/2020

27/05/2020

A finals d’any es van saber les dades d’audiència dels mitjans impresos associats a l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació...

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

L’Observatori Europeu contra la desinformació en línia, en marxa

05/06/2020

05/06/2020

Ja està en marxa la iniciativa més ambiciosa de la Comissió Europea per fer front a la desinformació. L’Observatori Europeu...

Els bars poden oferir la premsa als clients

29/05/2020

29/05/2020

Com confirma la Delegació de Salut i Famílies del govern andalús, els bars poden seguir oferint sense problemes als seus...

Els mitjans tradicionals, els grans damnificats per la pandèmia

01/06/2020

01/06/2020

Segons un recent estudi de l’Associació Alemanya d’Anunciants (OWM), que recull Marketing Directo, el 60% de les empreses diu que...