El sector editorial està passant per la seva més gran fase de transformació des del seu naixement: el canvi de paper a digital i tots els canvis i reestructuracions que això implica. Però hi ha grans publicacions que resisteixen amb la seva versió en paper complementant amb continguts en línia, i aquest és el cas de la mítica revista Time.
La icònica publicació ha vist marxar al seu editor Richard Stengel i ha trobat en Nancy Gibbs la substituta perfecta per posar-se al capdavant de la coneguda revista nord-americana. Stengel ha abandonat el vaixell de Time per acceptar un lloc al govern. Gibbs ja porta un temps practicant les seves noves funcions abans de la marxa de Stengel, i ha apostat fortament per millorar l’aspecte digital de la revista contractant trenta noves persones que estaran encarregades del redisseny de la pàgina web previst per a enguany.
En la publicació Ad Age trobem una entrevista amb la nova líder Time en què explica cap a on va la llegendària revista. Gibbs assegura que millorarà enormement l’aspecte digital de la revista, a més d’apostar pels continguts audiovisuals, però ha tranquil·litzat els amants de la revista assegurant que no està entre els seus plans deixar de vendre Time en versió impresa. Gibbs compta en què la revista creixi i s’expandeixi cap a nous formats com mòbils o tauletes, però el clàssic paper seguirà complint les necessitats d’un públic específic. Llarga vida, doncs, a la tinta i al paper!.
de MD Ymedia / El Butlletí de l’ACPG