Oblideu-vos dels banners i els anuncis a Google. Si de veritat volem que els nostres clients ens trobin al web i comprin els seus productes en línia, s’anunciï en els diaris de paper. És el missatge de Daily Mail El primer diari digital del món , amb més de 50 milions de visitants únics, assegura als seus anunciants que la millor manera d’optimitzar la seva presència digital, les seves vendes i el retorn de la inversió és el paper.
Argument: la meitat dels lectors del Mail en paper van als llocs webs dels anunciants, tres vegades més que els que no llegeixen el paper. El Daily Mail fa valer els seus 1,8 milions d’exemplars venuts diàriament a Gran Bretanya i els seus més de quatre milions d’audiència en paper. Bastants més que el milió de lectors en línia britànics als quals arriba la web cada dia. Però, a més, el Daily Mail recorda als anunciants que els internautes perden l’atenció en la web molt de pressa i amb estímul multimèdia. Davant del frenesí digital, la tranquil·litat i enfocament del paper és bàsic. L’eficacia del paper aconsegueix que gairebé un terç (29%) dels lectors del Mail no es perdin navegant i vagin directament a les webs dels anunciants. Un CTR imbatible pels baixos índexs de la publicitat digital.
L’estudi del Mail mostra una influència i efectivitat del paper sobre internet poques vegades vista, però que incideix en la idea de l’eficàcia de la publicitat en paper per al record de les marques. Però els anunciants no semblen frenar l’abandonament del paper. La realitat és que qualsevol campanya que no sigui multimèdia té ja poques possibilitats d’aconseguir l’audiència i l’eficàcia desitjades. Llegir sencer l’argumentari anat a aquest web http://mailconnected.com/flash/digital-activation
de Blog This! / El Butletí de l’ACPG