29/11/2023 El bloc de tendències sobre mitjans de proximitat

Tendències de consum de contingut a Europa

Llegeixo a Intermedia que, segons dades extretes de la xarxa Outbrain, els usuaris tenen comportaments clarament diferenciats segons en quin estat estiguem a l’hora de descobrir contingut. Les diferències en les hores de consum de contingut poden ajudar a obtenir la millora resposta. Els alemanys consumeixen més contingut a les 12.00 del matí, seguits dels italians a les 14.00 de la tarda i els francesos que prefereixen les 18.00. D’altra banda, i amb una tendència molt diferent, els anglesos i espanyols es decanten per consumir contingut a última hora del dia sobre les 21.00 en el primer cas i sobre les 23.00 de la nit en el cas espanyol.

Els alemanys tenen la seva major dosi de contingut al migdia a través d’ordinadors d’escriptori, els britànics ho tenen però en plataformes mòbils. Sobre les 21.00 de la nit els britànics utilitzen els seus portàtils per visitar pàgines web, mentre que els alemanys opten per la tauleta. Els espanyols, en canvi, preferim les nits per consumir contingut, ja sigui en plataforma mòbil que té el pic de consum a les 22.00 de la nit o en ordinadors de sobretaula a les 23.00 de la nit. Podeu obtenir més informació i gràfics CLICANT AQUÍ

D’El Butlletí de l’AMIC

About the author

Estanis Benvinguts al bloc d'Estanis Alcover sobre comunicació, premsa i món editorial, publicitat, màrqueting i publicitat. Google

Related Posts

La lenta, però inexorable agonia del paper

03/10/2014

03/10/2014

    Aquesta gràfica animada, elaborada per The Economist, amb dades de ZenithOptimedia, il·lustra ben a les clares l’evolució de la...

Els professionals de la comunicació de les empreses cobren més que els periodistes dels mitjans

05/09/2014

05/09/2014

  Segons el segon Informe Wellcomm  de salaris de la comunicació 2013, els treballadors dels departaments de comunicació de les...