Amb motiu de la fase final de la Lliga de Campions, la cadena de televisió Bein Sports ha llançat una acció que camufla les notícies del seu web donant-los l’aparença visual dels programes informàtics més usats, perquè els aficionats al futbol puguin seguir al minut l’actualitat esportiva en el seu treball sense ser sorpresos pels seus caps.
La idea, que parteix dels departaments d’Innovació i Creativitat de l’agència Young & Rubicam Madrid, neix de combinar la tecnologia i la picaresca per solucionar la gairebé obsessió que tenen els fans del futbol: estar informats al minut de tota l’actualitat esportiva, fins i tot a la feina.
L’acció, anomenada Safe Window, utilitza una tecnologia amb diferents llenguatges de programació per camuflar les notícies de futbol de beinsports.es donant-los l’aspecte dels programes informàtics que s’usen habitualment en l’entorn de treball. D’aquesta manera, els aficionats poden seguir les notícies esportives sense ser sorpresos pels seus caps.
De moment, és possible triar entre 12 opcions de pantalles que van des de programes de disseny, correu, presentacions, processadors de text, passant per programes utilitzats en odontologia, arquitectura o enginyeria. A més, si algú no troba una opció que encaixi en el seu entorn laboral, pot sol·licitar-la en beinsports.es
Ignacio Arrola, director de Màrqueting de Bein Sports, comenta: “Bein Safe Window és una idea que reflecteix un d’aquests comportaments amb els que qualsevol aficionat connecta immediatament. Qui no ha estat protagonista o testimoni d’una cosa així?”. (Gràfic: Expansión)
El Butlletí de l’AMIC ofereix als seus lectors el vídeo des del qual Bein Sports està comunicant aquesta acció en televisió i digital: https://youtu.be/iy0eC7xvmiw
Per Marqueting News i Butlletí de l’AMIC