Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

El màrqueting mix potenciat pels influencers

El màrqueting mix potenciat pels influencers

Des de fa un temps, el màrqueting d’influencers ha deixat de ser un extra pel que fa a les estratègies de promoció que aplica una marca o producte. Ara, és un dels pilars fonamentals dins del màrqueting mix que s’integra amb un altre tipus d’estratègies de plaça com l’afiliació, publicitat de pagament, publicació de contingut, etc.

És clar que les estratègies amb influencers s’han transformat i ara formen part integral del teu mix global, sumant-se a altres com les de de contingut, publicitat pagada i relacions públiques i perseguint el mateix objectiu: l’impacte real. Kolsquore ha preparat una guia que acompanya en la creació de plans estructurats i escalables en aquest camí cap a la influència: El Màrqueting Mix potenciat pels Influencers.

Gran part del creixement del màrqueting d’influencers es deu a l’accessibilitat que tenen les marques o productes per col·laborar amb els nano i els microinfluencers. És amb ells amb qui s’ha trobat l’autenticitat i la proximitat real amb els consumidors. I amb això, aplicar estratègies de promoció que siguin multicanal que tinguin objectius ben definits.

Per donar una mostra, la despesa de màrqueting d’influencers a Europa durant el 2024 va arribar als 3,4 milions. Durant el 2025, més del 54% de les marques espera pujar el total del preu del seu pressupost.

Però invertir en col·laboracions amb influencers només és un primer pas. Les marques o productes busquen optimitzar les estratègies en diferents canals perquè tot això estigui alineat amb els seus objectius i amb el màrqueting mix.

En aquesta guia que hem creat per a tu, analitzem les claus de la integració dels influencer en el màrqueting mix i com maximitzar-ne l’impacte.

La guia El Màrqueting Mix potenciat pels Influencers és força recomanable.- El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: Intotheminds)