Salesforce ha fet públic el seu Informe “State of Marketing, 8th Edition”, informació sobre les tendències, prioritats i desafiaments en constant evolució que defineixen la professió segons 6.000 marketers de tot el món i bilions de missatges d’outbound marketing.
Les incerteses macroeconòmiques poden fer que els equips revisin els seus pressupostos i ajustin les piles tecnològiques, però els màrquetings continuen convençuts de les seves contribucions a l’èxit dels seus negocis. El 87% dels professionals de màrqueting afirma que la seva feina proporciona més valor ara que fa un any. L’informe destaca que els professionals de màrqueting s’enfoquen a generar valor davant dels canvis.
Segons aquest treball de Salesforce, els marketers saben que el màrqueting personalitzat i centrat en el client es fonamenta en dades sòlides. Les marques continuen augmentant el nombre de fonts de dades que utilitzen cada any, per la qual cosa es preveu que recorreran a una mitjana de 18 fonts de dades durant l’any. Alhora, les dades de les cookies de tercers s’eliminaran gradualment. De quina altra manera els professionals de màrqueting s’estan preparant per a aquest canvi? Us recomanem la lectura d’aquest informe que podeu trobar aquí. BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Salesforce)