Quines són les necessitats d’informació dels joves de 18 a 25 anys?

Quines són les necessitats d’informació dels joves de 18 a 25 anys?

Quines són les necessitats d’informació dels joves de 18 a 25 anys? El Financial Times va dur a terme la investigació. I va fer diverses recomanacions per als mitjans. El FT ha pretès dirigir-se a aquest ventall de joves i tornar a connectar-hi. I al llarg del camí, un examen seriós de les seves pràctiques informatives que mostren la diversitat de les seves necessitats i la complexitat dels seus usos. Aplicables en gran part a qualsevol mitjà, de manera especial als de proximitat.

Quines són les necessitats d’informació dels joves de 18 a 25 anys? L’informe Next Gen News dona vida al pensament d’aquest grup de difícil accés amb anècdotes, cites i observacions matisades, i es complementa amb observacions perspicaces.

La investigació del FT va trobar que els joves tenen una relació complexa i evolutiva amb la notícia. Simultàniament, entenen el valor que poden tenir les notícies a les seves vides, però sovint es mostren desinteressats o frustrats per com se’ls transmeten.

En definitiva, han trobat una bretxa existent i creixent entre l’experiència informativa que vol la pròxima generació i la que se’ls ofereix actualment. Les conclusions del treball poden resultar molt positives per als editors de mitjans, que podran utilitzar els coneixements que s’han extret de la investigació com un camí per a superar aquesta bretxa i començar  a construir relacions més properes amb la nova generació de consumidors de notícies. Aquest és, molt resumit, el resultat de les investigacions de FT Strategies i Northwestern University. L’estudi sencer el trobareu en aquest enllaç.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: FT)