Un estudi diu que els descomptes son el millor mètode per fer subscriptors

Un estudi diu que els descomptes son el millor mètode per fer subscriptors

Mostrar una primera o una introducció a sota del títol d’un article de pagament “disminueix significativament” les probabilitats que els visitants facin clic al botó de subscripció de la pàgina, segons una nova investigació que s’ha fet en diaris locals d’Alemanya i Àustria.

Es tracta d’una investigació del Departament de Mitjans de Comunicació i Comunicació de LMU de Munic que analitza l’efecte de mostrar una introducció o un standfirst sota el títol d’un article de pagament en les probabilitats que els visitants facin clic al botó de subscripció1. L’estudi va trobar que mostrar una introducció o un standfirst redueix significativament les probabilitats de subscripció. Els visitants poden obtenir prou informació d’una introducció ben formulada per sentir que han estat prou informats i, per tant, no senten la necessitat de llegir més ni de pagar per fer-ho.

L’estudi va analitzar el comportament real dels visitants en lloc de la voluntat de pagar autoinformada. També va trobar que els descomptes són la millor tècnica per animar els visitants a completar el viatge de subscripció. Altres factors, com regalar dispositius intel·ligents gratuïts o subvencionats, no van mostrar cap associació significativa amb la subscripció. Els investigadors van suggerir que els editors haurien d’estalviar el pressupost que podrien haver utilitzat en petits regals per als nous subscriptors i utilitzar-lo per oferir descomptes.

La investigació va trobar que cap de les estratègies d’oferta/preu va fer una diferència significativa per als visitants locals, tot i que per als visitants no locals tant un descompte com regalar dispositius intel·ligents gratuïts o subvencionats augmenta significativament les probabilitats de subscriure’s. Els investigadors van assenyalar que la troballa no te cap correlació estadísticament significativa entre el preu i la subscripció pot no generalitzar-se a altres mercats.

Segons el Reuters Institute Digital News Report 2024, el 13% de les persones a Alemanya i el 14% a Àustria van dir que havien pagat per notícies en línia l’any anterior, per sota de la mitjana de 20 mercats del 17% (però per sobre del Regne Unit en el fons conjunt del 8%).

El Regne Unit (69%), Alemanya (68%) i Àustria (60%) tenien nivells molt més alts de no pagadors a l’estudi de Reuters que van dir que no estarien disposats a pagar res per notícies en línia en comparació amb Noruega (45%) i Finlàndia (43%).- El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: Pickle Rooms)