Un estudi explora com la generació Z està transformant el panorama mediàtic

Un estudi explora com la generació Z està transformant el panorama mediàtic

Dentsu ha tramès a El Bloc de l’Estanis el seu darrer informe, The Gen Z Effect: Shaping the Year of Impact, una exploració en profunditat de com la Generació Z està redefinint la creació, el consum i la connexió de contingut en el panorama mediàtic en ràpida evolució actual.

A partir d’informació i dades exclusives de l’informe “Media Trends 2025” de Dentsu, aquesta edició especial aprofundeix en les tendències que remodelen el futur dels mitjans, que us ofereixen els experts de la Gen Z de Dentsu i els coneixements d’Imagen Insights, una empresa d’investigació qualitativa especialitzada a proporcionar ràpidament el que pensen els consumidors.

Els temes clau inclouen:

  • L’auge del contingut impulsat per IA i la planificació algorítmica.
  • L’auge de les comunitats de nínxol i la seva influència creixent.
  • El poder dels micromoments i l’impacte real de la televisió connectada

Les dades clau inclouen:

  • El 75% de la generació Z no veu la televisió en directe cada dia
  • El 2027, el 79% de tota la despesa publicitària serà impulsada per algorismes
  • El 40% de la generació Z busca ressenyes d’influencers en línia

“La generació Z no només està navegant pel panorama dels mitjans de comunicació, sinó que està reescrivint les regles”, diu Nate Nicely, director global de màrqueting de mitjans, dentsu. “Parlant tant als consumidors de la generació Z com als experts digitals, aquest informe desafia les marques i els venedors a connectar amb una generació que està impulsant el canvi cultural i tecnològic” .

Cat Agostinho, cofundador d’Image Insights, va afegir: ” La generació Z no només està donant forma a les tendències, sinó que estableix l’estàndard de com es creen, es consumeixen i es comparteixen els mitjans. Aquest informe mostra com la generació Z continua superant els límits i redefinint com les marques han de connectar-se en un món que prospera amb la innovació i la immediatesa “.

Per descarregar l’informe, feu clic aquí.El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: dentsu)