Anna Komok, directora de Marketing de HypeAuditor, va presentar la segona edició d’un dels informes de referència de màrqueting 2024-25 (2024-25 Marketing Benchmark Report), fet en col·laboració amb Similarweb. L’informe, certament, conté informació rellevant, i inclou anàlisis ampliades en sectors com els mitjans de comunicació, els viatges aeris, les assegurances i molt més. La profunditat de la informació que s’ofereix està dissenyada per ajudar altres professionals del màrqueting a navegar per les complexitats del panorama actual optimitzant la seva estratègia multicanal.
La rellevància d’aquest treball se sustenta en la demostració del poder de les dades per oferir els coneixements de màrqueting essencials que hom necessita. L’informe posa el microscopi en el rendiment digital del sector de la comunicació i de la gran indústria en altres categories multicanal, el que permet descobrir les tendències crítiques, els canals de màrqueting i les millors pràctiques que es necessiten per impulsar estratègies. Per exemple:
- Proporciona punts de referència i tendències actualitzats en sectors crítics que impulsen l’èxit del màrqueting.
- Inclou avaluacions detallades del rendiment de la marca Instagram i les fonts de trànsit clau.
- Revela la correlació entre la visibilitat en línia i l’èxit a les xarxes socials, ajudant-vos a entendre què és el que realment genera resultats.
- Ofereix dades i tendències accionables per afinar la vostra estratègia per al 2024 i més enllà.
Podeu ampliar la informació amb la còpia gratuïta de l’informe en aquest enllaç.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Similarweb)