Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Audiències dels diaris digitals de febrer, segons GFK, mesurador oficial a Espanya

Audiències dels diaris digitals de febrer, segons GFK, mesurador oficial a Espanya

GfK DAM ha presentat la classificació d’audiències de diaris digitals amb més audiència al mes de febrer. Es tracta de la primera onada que incorpora els ajustaments metodològics aplicats pel mesurador oficial, encaminats a millorar la precisió de les mètriques.

Després d’augmentar la mostra de panelistes fins a aproximar-se als 250.000 , el rànquing de diaris més llegits aquell mes queda conformat de la manera següent:

El Espanyol manté el lideratge tant en usuaris únics (supera els 20 milions) com en audiència mitjana diària (3,5 milions). Els mitjans amb més visitants únics després d’El Español, són 20 Minutos (18 milions), La Vanguardia (17,4 milions), The Huffington Post (17,1 milions), El Mundo (16,4 milions). Entre la sisena i desena posició se situen ABC (16 milions), El Confidencial (15,7 milions), La Razón (15,1 milions), Infobae (14,8 milions) i El País (14,8 milions).

I aquest és el rànquing d’audiència mitjana diària: 20 Minutos (2,8 milions), El Mundo (2,6 milions), The Huffington Post (2,5 milions) i La Vanguardia (2,5 milions). Després del Top 5, els segueixen els diaris El Confidencial (2,3 milions), El País (2,2 milions), ABC (2 milions), La Razón (2 milions) i Infobae (1,2 milions). La Voz de Galicia és el líder de la premsa regional a Espanya.

Les dades de GfK DAM són des d’ara les oficials a Espanya. De forma pionera a Espanya, s’ha desenvolupat el primer panell nodrit per mostres sintètiques, produït localment a l’estat espanyol per GfK DAM, mesurador ofcial de les audiències digitals. Després de diversos mesos de publicacions en beta, el Comitè de Clients de GfK DAM ha donat suport de manera unànime que les dades provinents de GfK DAM Integrated Panel siguin, a partir d’ara, els oficials a la indústria, tal com es va acordar amb la Comissió de Seguiment (aea, AIMC i IAB Spain).

Per primera vegada, s’assoleix una mostra de gairebé 250.000 panelistes representatius de la població internauta espanyola, ja que es multiplica la mostra observada gràcies a aquest desenvolupament tecnològic sense precedents a Espanya que possibilita el mesurament d’audiències més específiques i atomitzades i proporciona un coneixement molt més profund i granular.- El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: GfK)