Ho escriu Allison Schiff a Ad Exchange. Fins l’any passat, Advance Local, un grup de mitjans de comunicació de Nova Jersey que gestiona llocs de notícies locals, utilitzava poc el contingut de vídeo. El 2023, es van centrar en el vídeo per diversificar els ingressos enmig de la disminució del trànsit digital. Van adoptar el motor de recomanació de vídeos d’ EX.CO, que utilitza LLaMA, el gran model de llenguatge de Meta, per a la concordança contextual i la monetització millorada.
Aquest canvi va augmentar significativament els ingressos de vídeo, transformant-los en una part substancial dels seus ingressos programàtics. El nou sistema també va millorar l’experiència de l’usuari, reduint les interaccions negatives amb el vídeo en un 40%.
“Necessitem eines que siguin tan lleugeres com sigui possible per a les redaccions, perquè ens seria poc pràctic desplegar personal a tots els nostres mercats per seleccionar frenèticament i manualment vídeos per coincidir amb cadascun dels articles que estem produint.”, escriu Grant Whitmore, vicepresident de tecnologia publicitària i ingressos programàtics d’Advance Local. Amplieu la informació des d’aquest enllaç.- BeMediàtic/Àmbit d’Esratègia (Il·lustració: Enterprise publishing workflow)