Una quarta part dels espanyols desaprova les marques la publicitat de les quals es mostra juntament amb continguts inapropiats en xarxes socials, segons l’estudi “Seguretat de Marca a Xarxes Socials” de IAS (Integral Ad Science) on s’analitza la percepció de la publicitat en xarxes socials i els riscos per a les marques a Espanya.
En aquest estudi podem descobrir com la desinformació i el contingut generat per intel·ligència artificial dels feeds de xarxes socials impacta en el performance de la publicitat digital; amb quin tipus d’anuncis interactuen els usuaris a les xarxes socials i els tipus de contingut adjacent als anuncis que poden incentivar la intenció de compra i brand awareness.
L’estudi de IAS permet entendre com les percepcions i interaccions dels consumidors amb les marques es veuen influenciades pel contingut que envolta els anuncis a les xarxes socials. A més, aquest estudi aprofundeix els tipus d’anuncis que els consumidors són més propensos a recordar i considerar favorables dins dels feeds socials.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: IAS)