El creixement enguany de la publicitat digital pot fregar el 20 per cent

El creixement enguany de la publicitat digital pot fregar el 20 per cent

La inversió publicitària digital continua la seva evolució positiva. Així ho confirma l’informe que ha publicat l’associació de publicitat, màrqueting i comunicació digital a Espanya, IAB Spain, titulat 2a Onada de l’Estudi d’Inversió Publicitària en mitjans digitals 2024. L’informe, patrocinat per Adjinn i Adevinta Spain, s’elabora en col·laboració amb PwC.

Segons aquesta segona onada, s’espera que el creixement anual d’enguany se situï entre l’11% i el 19%, elevant la previsió estimada a l’edició anual de febrer de l’estudi, que apuntava entre el 4% i el 10%.

Aquesta segona onada destaca que la inversió a Xarxes Socials continua pujant, amb un increment del 19,4% i amb un pronòstic de creixement entre un 10% i un 18% per al total del 2024. S’associa aquest creixement del primer semestre a la desaparició de les galetes, ja que el mercat valora positivament l’alt coneixement que es té de l’usuari a les plataformes socials.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: IAB Spain)