Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Els nord-americans no estan contents amb la cobertura política de la premsa local

Els nord-americans no estan contents amb la cobertura política de la premsa local

Ben al revés de què passa a Catalunya, on la premsa local és la més valorada, la que millor fidelitat ostenta i l’única que manté a l’alça les subscripcions, a Nord-amèrica la cosa és ben diferent, agreujada per la cobertura política d’aquests mitjans. Les notícies locals perden: pocs lectors estan contents amb la cobertura política de la premsa de proximitat.

Ray Schultz, columnista de Media-Post, escriu que els editors locals dels Estats Units estan fent un esforç gran, en el millor dels casos, per cobrir la política local, però sense massa èxit a jutjar per un nou informe del Pew Research Center de la Pew-Knight Initiative.

Dels consumidors enquestats, el 68% rep notícies polítiques i governamentals locals dels mitjans locals, enfront del 90% que obté notícies meteorològiques i el 77% notícies sobre delictes.  Però només el 25% està satisfet amb la seva cobertura política local, en comparació amb el 63% dels informes meteorològics, una troballa trista donada la lluita per sobreviure als mitjans locals i el creixement dels deserts informatius.

D’una banda, només el 45% dels enquestats diuen que és fàcil trobar la informació necessària per prendre decisions de votació a les eleccions locals, en comparació amb el 59% de les competències presidencials.

L’interès per la cobertura política local és més gran que per la nacional. En total, un 83% està interessat en la política nacional i un 50% molt. En canvi, el 80% se centren en la cobertura de les lleis i polítiques locals, el 42% és molt o molt probable que se’n senti satisfet. I, en general, un 81% està interessat en la cobertura de les eleccions presidencials i un 70% local.

Ara bé, l’edat també hi té força a veure: el 71% dels consumidors de la cohort d’entre 18 i 29 anys reben notícies sobre política local a les xarxes socials, en comparació amb el 36% de les persones de 65 anys o més. Els del grup més gran tenen més probabilitats d’obtenir aquestes notícies dels mitjans locals (75% enfront del 53%) i dels polítics locals (39% enfront del 20%).- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Pew Research Center)