Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

KANTAR convida a “Connectar amb l’algoritme”

KANTAR convida a “Connectar amb l’algoritme”

Segons el recent informe de tendències globals de KANTAR, el 57% dels professionals del màrqueting considera que els insights generats per IA són essencials per comprendre el comportament del consumidor, i el 62% espera augmentar la seva inversió en tecnologies d’intel·ligència artificial per continuar sent competitius (Kantar, 2024).

La publicació “Connectar amb l’algorisme”, un magnífic regal de Nadal de KANTAR, afirma que no hi ha dubte que la IA i la
GenAI està transformant el món del màrqueting a una escala sense precedents, des de la producció creativa i el mesurament de l’eficàcia creativa fins al desenvolupament de nous productes, i està obrint nous camins en la recopilació, interpretació i aplicació de dades per a una comprensió encara més profunda de com pensen i actuen els consumidors, però -és pregunta KANTAR- estan aquestes marques aprofitant tot el potencial de la IA per prendre les millors decisions? Quin paper juguen les persones en aquest camí tecnològic cap a la millora i eficàcia? Com ​​conjugar ambdós mons i garantir que l’enginy i la creativitat humanes no es vegin compromesos en aprofitar les oportunitats que brinda la IA per crear i avaluar contingut a gran escala?

A aquestes preguntes responen els articles que el lector troba en aquesta nova i rellevant publicació de KANTAR, recopilats perquè es pugui tenir en un sol document múltiples exemples dels avantatges que la IA ofereix a tot el cicle del màrqueting, aspectes clau a tenir en compte i un acostament a les mostres sintètiques.

Us podeu ampliar la informació contactant amb aquest enllaç.- El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: Kantar)