Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

La inversió publicitària decreix el febrer, però puja moderadament a la premsa

La inversió publicitària decreix el febrer, però puja moderadament a la premsa

En el marc de l’Estudi InfoAdex sobre la Inversió Publicitària a Espanya 2025, que recopila dades corresponents a l’any 2024 i va ser presentat el febrer passat, InfoAdex continua amb la publicació mensual de l’evolució de la inversió publicitària per mitjans. Aquesta anàlisi inclou un desglossament detallat del component digital a cada mitjà, proporcionant una visió més precisa de la distribució dels recursos publicitaris. A continuació, es presenta la informació que distingeix la inversió entre els segments digital i non digital, alineada amb el nou enfocament metodològic adoptat per InfoAdex.

Durant el mes de febrer del 2025, la inversió publicitària ha assolit els 400,9 milions d’euros, un -3,2% inferior que el període equivalent de l’any anterior quan el volum registrat va ser de 414,0 milions d’euros. Incidir que s’afegeixen a les dades de la present nota de premsa aquells mitjans i suports no controlats directament per InfoAdex en base a dades declarades/estimades del mercat publicitari. Per això, les dades presentades podran no coincidir amb les que s’extreguin de les eines que InfoAdex posa a disposició dels usuaris de la vostra informació.

Televisió, que ocupa la primera posició per volum d’inversió publicitària, ha experimentat un decrement del -11,3%, enfront del mes de febrer del 2024, obtenint 131,1 milions d’euros. En segon lloc, Search arriba als 62,7 milions d’euros, amb una evolució del -3,4% respecte al 2024. Xarxes Socials ocupa la tercera posició, incrementa la xifra d’inversió en un 5,3%, i obté un volum en el període analitzat de 55,6 milions d’euros. El quart mitjà per volum d’inversió durant el mes de febrer és Diaris y Dominicals, que incrementa la xifra en un 2,4%, amb 44,3 milions d’euros, en comparació dels 43,3 registrats l’any anterior. El mitjà Ràdio + Àudio digital, que ocupa el cinquè lloc per inversió, se situa en 40,3 milions i un decreixement del -7,6%, per sobre del sisè mitjà, Exterior, que incrementa la seva inversió el mes analitzat un 16,5%, i arriba als 28,8 milions d’euros. En el cas d’Altres Websites, la xifra augmenta un 0,7% fins als 25,4 milions d’euros. El mitjà Revistes registra una inversió d’11,4 milions d’euros, fet que suposa un augment del 5,2% respecte del mes de febrer del 2024. Cinema, darrer mitjà per volum d’inversió, experimenta un creixement del 73,3% respecte al mateix període de l’any anterior, i se situa en 1,3 milions d’euros d’inversió publicitària.- El Bloc de l’Estanis/Comunicació 360º (Il·lustració: InfoAdex)