Es pot consultar l’Estudi LinkedIn 2024 basat en l’anàlisi de 41.170 pàgines d’empresa a LinkedIn i un total d’1.578.969 publicacions, analitzades durant 122 dies (octubre 2023-gener 2024), es dona resposta a través de les dades a les grans preguntes sobre LinkedIn.
Quines tendències d’ús de format hi ha actualment a LinkedIn, quin format funciona millor per aconseguir visualitzacions, interaccions o compartits i comparatives de freqüència de publicació per mida de compte.
Sobre les conclusions de l’estudi de LinkedIn, en el capítol anual de Xarxes Socials s’anuncia que l’opció compartir és la interacció estrella i que el contingut de qualitat suma per arribar a més usuaris. La tendència per al 2024, a més de mantenir la interacció de compartir com una de les claus, era que tots els comptes de marca tinguin espai a LinkedIn sense importar la mida dels seus seguidors.
L’estudi es pregunta si s’estan complint les tendències sobre les publicacions compartides. La resposta és que sí: tres dels quatre formats de contingut, imatge, carrusel i vídeo obtenen una mitjana de més d’1,20 compartits per post. En el cas del format d’altres, entre els quals s’inclou post amb text, amb enquestes o amb links, es queden a prop amb una mitjana de 0,84 compartits per post.
Al final, LinkedIn facilita aquesta interacció, on a més de compartir contingut complet es té l’opció d’incloure les nostres pròpies idees. És una de les maneres de millorar el nombre d’impressions a la xarxa social. Per cert, la millor hora per publicar a LinkedIn al sector de tecnologia, informació i mitjans de comunicació és les 10 del matí i el millor dia per publicar al mateix sector és dimarts.
Es pot obtenir gratis l’estudi de LinkedIn -del qual destaco precisament l’apartat 3, dedicat a Tecnologia, informació i mitjans de comunicació- accedint a aquest enllaç.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: LinkedIn)