El nou informe de Dentsu, CMO Navigator, parla d’invertir en innovació per avançar en un paisatge dinàmic. L’informe mostra com els companys preparen les seves marques per a un futur radicalment transformat. El mandat del màrqueting s’està ampliant – diu l’estudi-, i els CMO consideren els mitjans de comunicació com una palanca estratègica per al creixement, mentre s’esforcen per navegar pels reptes i les oportunitats que presenta l’era algorítmica.
Com es pot comprovar en la lectura de l’informe de Dentsu, efectivament la gran majoria dels CMO globals informen que els mitjans de comunicació s’estan convertint en un motor molt important, si no crític, per al creixement del negoci. I d’altra banda també pensen que d’aquí a cinc anys el 50% o més dels ingressos de les seves organitzacions provindran de productes, serveis i negocis que encara no existeixen.
L’informe facilita informació sobre les opinions dels CMO quan es tracta de l’economia, el rendiment empresarial, el paper del màrqueting, els mitjans de comunicació i la IA. Es pot demanar des d’aquest enllaç.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Dentsu)