Nou informe sobre els processos de cancel·lació de subscripcions que mantenen els usuaris

Nou informe sobre els processos de cancel·lació de subscripcions que mantenen els usuaris

Els avantatges de crear un procés de cancel·lació d’alta retenció per als clients de notícies són el focus d’un nou informe publicat avui per l’Associació Internacional de Mitjans de Notícies (INMA), segons una informació signada per Dawn McMullan.

L’ús de les cancel·lacions de subscripció per retenir els clients de notícies aprofundeix en: a) Per què els processos de cancel·lació funcionen malament. B) Els cinc elements d’un procés de cancel·lació d’alta retenció. c) Processos de cancel·lació que funcionen (i els que no). I d) Casos pràctics d’empreses que ho fan bé.

A mesura que els editors de notícies lluiten per atraure i retenir subscriptors, invertir temps i energia en el procés de cancel·lació de la subscripció és un ús digne del temps per als editors de notícies, segons l’informe. Robert Skrob, autor de Retention Point,  argumenta que els processos de retenció positius no només poden millorar la confiança entre els lectors, sinó que també tindran un efecte a llarg termini sobre els ingressos de subscripcions i el creixement de les empreses de mitjans en general.

“Utilitzar les cancel·lacions de subscripcions per retenir els clients de notícies” s’endinsa en els motius pels quals els processos de cancel·lació funcionen malament i revela els cinc elements essencials, sense els quals, diu Skrob, els editors de mitjans probablement estan perdent més subscriptors dels que haurien de tenir.

Entre els casos pràctics de l’informe es troben The Telegraph, Financial Times, Aftenposten i Ringier Axel Springer, que guien els lectors a través dels processos de cancel·lació, donant una visió més detallada de com es podrien millorar els processos. L’informe està disponible de manera gratuïta per als membres d’INMA i per a la compra dels no membres a INMA.org/reports.- Àmbit d’Estratègia