Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Previsió de despesa 2024-2028 de màrqueting i publicitat global

La despesa mundial en publicitat i màrqueting va créixer un 4% desaccelerat el 2023 fins als 1,631 bilions de dòlars, però es preveu que la despesa total en mitjans creixi a un 7,7% més robust el 2024, pel fet que els temors a la inflació i la recessió s’han reduït i un benefici inesperat quadriennal d’inversions en publicitat i màrqueting, segons dona a conèixer PQ Media.

El creixement global als mercats global i nord-americà el 2023 va ser el més baix des del 2015, ja que la inflació va assolir el seu índex més alt en més de quaranta anys, provocant temors recessius que van portar les marques a retallar els pressupostos dels mitjans a la majoria de plataformes i canals, especialment els mitjans tradicionals. Les taxes d’inflació van començar a refredar-se i els problemes de la cadena de subministrament s’anivellen el primer trimestre del 2024, quan moltes marques han augmentat els pressupostos dels mitjans de comunicació a la majoria dels 20 mercats mundials més importants, segons el Global Advertising & Marketing Spending Forecast 2024-2028.

Les dades de ritme de principis de 2024 indiquen que les marques continuen augmentant els pressupostos cap als mitjans de comunicació, ja que més consumidors compren a les botigues detallistes, condueixen més quilòmetres d’automòbils i assisteixen a esdeveniments després d’anys de confiscació per la pandèmia. El pronòstic global de despesa en publicitat i màrqueting 2024-2028 de PQ Media inclou un examen exhaustiu de més de 200 sectors de mitjans, sitges, plataformes, canals i categories dels vint principals mercats globals i la resta de països de les 4 regions clau: Amèrica, Europa, Àsia-Pacífic i Orient Mitjà-Àfrica.

Per descarregar un resum executiu gratuït i conjunts de dades de mostra de la Previsió de despesa global en publicitat i màrqueting 2024-2028 28 de PQ Media, cal fer clic al botó “Descàrrega de mostra gratuïta” a la part superior de la pàgina de destinació després de fer clic a qualsevol dels enllaços del títol de l’informe que apareixen a dalt.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Gràfic: PQ Media)