Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Quines són les necessitats d’informació dels joves de 18 a 25 anys?

Quines són les necessitats d’informació dels joves de 18 a 25 anys?

Quines són les necessitats d’informació dels joves de 18 a 25 anys? El Financial Times va dur a terme la investigació. I va fer diverses recomanacions per als mitjans. El FT ha pretès dirigir-se a aquest ventall de joves i tornar a connectar-hi. I al llarg del camí, un examen seriós de les seves pràctiques informatives que mostren la diversitat de les seves necessitats i la complexitat dels seus usos. Aplicables en gran part a qualsevol mitjà, de manera especial als de proximitat.

Quines són les necessitats d’informació dels joves de 18 a 25 anys? L’informe Next Gen News dona vida al pensament d’aquest grup de difícil accés amb anècdotes, cites i observacions matisades, i es complementa amb observacions perspicaces.

La investigació del FT va trobar que els joves tenen una relació complexa i evolutiva amb la notícia. Simultàniament, entenen el valor que poden tenir les notícies a les seves vides, però sovint es mostren desinteressats o frustrats per com se’ls transmeten.

En definitiva, han trobat una bretxa existent i creixent entre l’experiència informativa que vol la pròxima generació i la que se’ls ofereix actualment. Les conclusions del treball poden resultar molt positives per als editors de mitjans, que podran utilitzar els coneixements que s’han extret de la investigació com un camí per a superar aquesta bretxa i començar  a construir relacions més properes amb la nova generació de consumidors de notícies. Aquest és, molt resumit, el resultat de les investigacions de FT Strategies i Northwestern University. L’estudi sencer el trobareu en aquest enllaç.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: FT)