Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Segons Dentsu, el creixement de la despesa publicitària segueix per davant de l’economia

Segons Dentsu, el creixement de la despesa publicitària segueix per davant de l’economia

El creixement de la despesa publicitària segueix per davant de l’economia: Dentsu revisa les previsions de creixement global de la despesa publicitària al 5,0% per al 2024. La companyia preveu que la despesa mundial en publicitat creixi un 5,0% el 2024 (en comparació amb el 3,3% el 2023) per arribar als 754.400 milions de dòlars, a mesura que les perspectives de despesa millorin.

Segons el seu informe, el digital està superant les expectatives de creixement anteriors i ara es preveu que augmenti un 7,4% per captar el 59,6% de la despesa mundial el 2024, amb un creixement de dos dígits per als mitjans minoristes i les xarxes socials de pagament.

Aquestes són algunes de les previsions per a 2024 de dentsu Global Ad Spend Forecasts, una actualització de mitjans d’any que examina els canvis importants en la despesa publicitària per territori per canal de mitjans en 56 mercats. En total, a finals d’any es gastaran 754.400 milions de dòlars a tot el món. Aquest augment interanual no només és més ràpid que el que vam observar el 2023 (que va superar les previsions amb un creixement del 3,3% interanual), també supera el ritme de l’economia mundial en 1,8 punts percentuals.

Si bé es preveu que la despesa en publicitat impresa continuï reduint-se (-2,6% interanual), es preveu que la resta de canals de mitjans augmentin el 2024, amb un creixement de l’exterior un 4,2%, l’àudio un 0,4% i el cinema un 4,8%.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Dentsu)