Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Segons Dentsu: la despesa publicitària global arribarà a més de 723.000 milions d’euros

Segons Dentsu: la despesa publicitària global arribarà a més de 723.000 milions d’euros

S’espera que el mercat publicitari mundial creixi en 38.600 milions de lliures interanuals per tancar el 2024 amb 609.000 milions de lliures, segons la darrera previsió de despeses publicitàries global de Dentsu. Aquest augment marcaria un creixement del 6,8% respecte al 2023, després d’haver estat revisat a l’alça recentment després del retorn de la despesa en publicitat digital a un creixement de dos dígits (+10,7%), l’impacte dels esdeveniments esportius i polítics i la millora de les perspectives als EUA. Regne Unit, Brasil i França.

Tanmateix, s’espera que el creixement de la despesa publicitària es refredi lleugerament el 2025, amb una expansió més lenta del 5,9%, tot i que encara es preveu que superarà l’economia mundial en 2,7 punts percentuals.

Les Amèriques es mantindran com la regió més activa el 2025, amb un creixement previst del 6,3% (que representa el 47% de la despesa global total), seguida d’Àsia-Pacífic (+5,8%, 31,0%) i EMEA (+5,0%, 31,0%). 22,0%).

“La nostra previsió per al 2025 subratlla el paper fonamental dels mitjans de comunicació en l’economia actual. Les estratègies d’inversió en mitjans digitals i basades en dades continuen remodelant la manera com les marques es connecten amb els consumidors”, va dir Will Swayne, president de la pràctica global de Dentsu.

“L’augment de les capacitats dels mitjans algorísmics generarà noves oportunitats perquè les marques es comprometin de manera significativa i eficaç amb els clients actuals i nous. L’estratègia d’inversió en mitjans és clau per a la transformació i el creixement, ja que les marques segueixen el ritme de l’evolució dels comportaments dels consumidors”, va afegir.

Segons l’ informe de l’agència mundial, els mitjans minoristes continuaran tenint un paper destacat el 2025, i s’espera que el sector creixi un considerable 21,9%. Les xarxes socials de pagament (+8,7%) i la cerca de pagament (+6,7%) també es beneficiaran d’un augment de la despesa.

A mesura que s’acosta el tancament d’aquest transcendental any electoral internacional, s’espera que la despesa en publicitat política caigui bruscament, i les finances lideren el camí com el sector de més ràpid creixement el 2025 (+6,4%), seguit dels viatges i el transport (+5,5%)).

Podeu ampliar la informació llegint l’estudi de Dentsu Global Ad Spend Forescasts December 2024 en aquest enllaç.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Dentsu)