Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Tendències publicitàries globals: les xarxes socials assoleixen nous cims

Tendències publicitàries globals: les xarxes socials assoleixen nous cims

Warc ha presentat un nou informe sobre les tendències publicitàries globals, en el qual afirma que les xarxes socials assoleixen nous cims. Per WARC, una autoritat en l’eficàcia del màrqueting, les xarxes socials són ara el canal més gran del món per despesa publicitària, per davant de la cerca de pagament. Gran part d’aquest èxit, diu l’estudi, ha estat impulsat pel notable renaixement de Meta. Impulsat pel creixement de la despesa de les marques xineses i la popularitat de les seves eines d’IA, Meta està en camí de superar la televisió lineal a nivell mundial en ingressos publicitaris per al 2025.

Global Ad Trends, és un informe trimestral de Warc Media que es basa en el conjunt de dades de publicitat i intel·ligència dels mitjans de Warc per tenir una visió holística dels desenvolupaments actuals de la indústria.

L’informe pronostica que la fortalesa de les xarxes socials en els pressupostos també es pot veure en l’augment de TikTok i un retorn al creixement dels ingressos publicitaris de dos dígits a Snapchat i Pinterest, tot i que Twitter/X veurà una nova disminució del seu negoci publicitari.

El treball Global Ad Trends, Social media reaches new peaks, examina les últimes previsions d’inversió publicitària de Warc Media per entendre el lloc de lideratge de les xarxes socials al mercat publicitari i els reptes que suposa aquest domini en l’augment de les càrregues d’anuncis, així com l’impacte de la IA en la planificació dels mitjans.

Així, la despesa social global s’estima que ascendirà a 247.300 milions de dòlars el 2024, un 14,3% més que l’any anterior, per davant de la cerca de pagament. Tant Facebook com Instagram van créixer més d’un 20% interanual el primer trimestre del 2024, i es preveu que Meta guanyi 155.600 milions de dòlars en ingressos publicitaris aquest any. L’estudi afirma, finalment, que les plataformes tenen com a objectiu millorar l'”eficiència” de la monetització amb nous formats d’anuncis de cerca i compres.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Warc)