La contínua fragmentació de l’audiència i dels mitjans de comunicació ha fet que les marques i les agències busquin maneres més eficients d’arribar al públic objectiu, i la publicitat local s’ha convertit en un enfocament destacat. Tot i que la personalització ha estat una estratègia publicitària durant anys, les tàctiques de publicitat local se centren en factors geogràfics a l’hora de formar missatges específics per establir un sentit de comunitat per al públic.
En un nou informe firmat per Digiday i patrocinat per Locality, basat en enquestes, se’ns descobreix com les marques i les agències interaccionen amb la publicitat local, especialment a través de CTV, streaming i emissió de televisió, i com han canviat les seves assignacions. Tanmateix, a mesura que els pressupostos canvien i els canals i els comportaments dels consumidors evolucionen, també ha evolucionat com els equips utilitzen les estratègies publicitàries locals.
L’informe dona amplia informació sobre com les marques i les agències divideixen els pressupostos i atribueixen els ingressos entre els esforços locals i nacionals. També ens diu els equips de canals i estratègies en els quals confien més i com difereixen els missatges locals i nacionals. Per últim, aquest treball de Digiday ens enumera els principals reptes als quals s’enfronten les marques i les agències a l’hora d’implementar estratègies publicitàries locals i com els estan abordant.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Dididay)