Un nou informe analitza com la Gen Z podria canviar el joc dels mitjans impresos

Un nou informe analitza com la Gen Z podria canviar el joc dels mitjans impresos

Dawn McMullan, editor sènior de INMA escriu al bloc de l’entitat com el ressorgiment dels mitjans impresos entre la generació Z i com les editores poden establir relacions duradores amb aquesta generació. Aquest és, precisament, el focus d’un nou informe d’INMA publicat recentment.

La Generació Z (també coneguda com a centennials) designa la generació de joves nascuts entre el 1997 i el 2012. Rep el nom per seguir cronològicament a la generació Y, amb la qual comparteix la majoria de trets. De fet hi ha persones que poden ser adscrites indistintament a qualsevol de les dues.

L’informe Com la generació Z podria canviar el joc d’impressió aprofundeix en tres factors clau que impulsen aquest desig renovat per la impressió, explorant què podria significar per a les organitzacions de mitjans de comunicació: Factor 1: Desig d’una experiència no digital. Factor 2: problemes de confiança. Factor 3: representació.

Escrit per l’editora del blog d’INMA Ideas, Paula Felps, l’informe ofereix una visió de com les empreses de mitjans de comunicació poden connectar-se amb aquesta nova generació i forjar relacions que duraran tota la vida.

Segons l’informe, un nombre creixent de signes indiquen que la generació Z presenta una nova oportunitat per ampliar l’abast de la impressió. Al mateix temps, els editors de notícies podrien utilitzar la impressió com a porta d’entrada per arribar a un públic completament nou, tant en línia com fora de línia.

Felps explica que la generació Z està buscant noves experiències de la impremta i ho veu com una addició al seu món digital, no un reemplaçament. A més, argumenta que el canvi requereix que les empreses de mitjans de comunicació repensen el seu enfocament a la impressió, ja que aquesta nova generació de consumidors d’impressió és diferent a les generacions anteriors. Criats en digital, veuen la impressió com una cosa nova, diferent i retro.

“Com la generació Z podria canviar el joc d’impressió” inclou quatre estudis de cas, dissenyats per mostrar les diferents maneres en què les empreses de mitjans actuals estan aprofitant la tendència. El podeu llegir des d’aquest enllaç al preu de 795 dòlars.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: INMA)