Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Un nou informe analitza com la Gen Z podria canviar el joc dels mitjans impresos

Un nou informe analitza com la Gen Z podria canviar el joc dels mitjans impresos

Dawn McMullan, editor sènior de INMA escriu al bloc de l’entitat com el ressorgiment dels mitjans impresos entre la generació Z i com les editores poden establir relacions duradores amb aquesta generació. Aquest és, precisament, el focus d’un nou informe d’INMA publicat recentment.

La Generació Z (també coneguda com a centennials) designa la generació de joves nascuts entre el 1997 i el 2012. Rep el nom per seguir cronològicament a la generació Y, amb la qual comparteix la majoria de trets. De fet hi ha persones que poden ser adscrites indistintament a qualsevol de les dues.

L’informe Com la generació Z podria canviar el joc d’impressió aprofundeix en tres factors clau que impulsen aquest desig renovat per la impressió, explorant què podria significar per a les organitzacions de mitjans de comunicació: Factor 1: Desig d’una experiència no digital. Factor 2: problemes de confiança. Factor 3: representació.

Escrit per l’editora del blog d’INMA Ideas, Paula Felps, l’informe ofereix una visió de com les empreses de mitjans de comunicació poden connectar-se amb aquesta nova generació i forjar relacions que duraran tota la vida.

Segons l’informe, un nombre creixent de signes indiquen que la generació Z presenta una nova oportunitat per ampliar l’abast de la impressió. Al mateix temps, els editors de notícies podrien utilitzar la impressió com a porta d’entrada per arribar a un públic completament nou, tant en línia com fora de línia.

Felps explica que la generació Z està buscant noves experiències de la impremta i ho veu com una addició al seu món digital, no un reemplaçament. A més, argumenta que el canvi requereix que les empreses de mitjans de comunicació repensen el seu enfocament a la impressió, ja que aquesta nova generació de consumidors d’impressió és diferent a les generacions anteriors. Criats en digital, veuen la impressió com una cosa nova, diferent i retro.

“Com la generació Z podria canviar el joc d’impressió” inclou quatre estudis de cas, dissenyats per mostrar les diferents maneres en què les empreses de mitjans actuals estan aprofitant la tendència. El podeu llegir des d’aquest enllaç al preu de 795 dòlars.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: INMA)