Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Una crida a l’atenció pel futur dels mitjans de comunicació i la tecnologia publicitària

Una crida a l’atenció pel futur dels mitjans de comunicació i la tecnologia publicitària

En una època marcada per avenços tecnològics sense precedents, el panorama dels mitjans de comunicació, el màrqueting i la publicitat es troba en una cruïlla fonamental. L’acceleració de la innovació, impulsada pels algorismes i la transformació digital, ha remodelat l’economia d’aquestes empreses, desafiant les relacions tradicionals i introduint nous paradigmes de compromís, consum i monetització.

The Myers Report, en el seu darrer llibre blanc, “Set tendències emergents en tecnologia de mitjans i publicitat”, preparat per a la Media Financial Management Trade Association (MFM), explora aquests canvis, oferint anàlisis perspicaces i estratègies de futur per a màrqueting, publicitat i líders financers dels mitjans.

El llibre blanc explora el profund impacte del canvi algorítmic en les indústries dels mitjans i de la publicitat, destacant l’evolució de les relacions i processos tradicionals a un paisatge dominat per la presa de decisions i l’automatització basada en dades. Els temes clau inclouen la transformació de les transaccions publicitàries, l’augment del contingut personalitzat i la publicitat dirigida, les implicacions de les regulacions de privadesa en la recollida i l’ús de dades i la creixent importància de la integració multiplataforma. El document també aborda el paper crític de les tecnologies emergents com la intel·ligència artificial, l’aprenentatge automàtic i la cadena de blocs en la remodelació de les pràctiques de la indústria. Podeu accedir aquí al PDF.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Mediavillage)