En una època marcada per avenços tecnològics sense precedents, el panorama dels mitjans de comunicació, el màrqueting i la publicitat es troba en una cruïlla fonamental. L’acceleració de la innovació, impulsada pels algorismes i la transformació digital, ha remodelat l’economia d’aquestes empreses, desafiant les relacions tradicionals i introduint nous paradigmes de compromís, consum i monetització.
The Myers Report, en el seu darrer llibre blanc, “Set tendències emergents en tecnologia de mitjans i publicitat”, preparat per a la Media Financial Management Trade Association (MFM), explora aquests canvis, oferint anàlisis perspicaces i estratègies de futur per a màrqueting, publicitat i líders financers dels mitjans.
El llibre blanc explora el profund impacte del canvi algorítmic en les indústries dels mitjans i de la publicitat, destacant l’evolució de les relacions i processos tradicionals a un paisatge dominat per la presa de decisions i l’automatització basada en dades. Els temes clau inclouen la transformació de les transaccions publicitàries, l’augment del contingut personalitzat i la publicitat dirigida, les implicacions de les regulacions de privadesa en la recollida i l’ús de dades i la creixent importància de la integració multiplataforma. El document també aborda el paper crític de les tecnologies emergents com la intel·ligència artificial, l’aprenentatge automàtic i la cadena de blocs en la remodelació de les pràctiques de la indústria. Podeu accedir aquí al PDF.- BeMediàtic/Àmbit d’Estratègia (Il·lustració: Mediavillage)