Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

America is diferent: Van donar notícies locals gratuïtament i pràcticament ningú les volia

America is diferent: Van donar notícies locals gratuïtament i pràcticament ningú les volia

Quan a 2.529 persones se’ls va oferir una subscripció gratuïta als seus diaris locals, el Pittsburgh Post-Gazette i el Philadelphia Inquirer, només quaranta-quatre persones van acceptar -menys del 2 per cent- segons un estudi acadèmic que es publicarà aquest any a l’American Journal of Ciència Política, segons explica Kevin Lind en un article a la Columbia Journalism Review. Kevin recorda que Dan Hopkins, professor de ciències polítiques a la Universitat de Pennsilvània, va realitzar un estudi, titulat “Unsubscribed and Undemanding”, amb l’objectiu d’avaluar maneres pràctiques d’augmentar l’interès per les notícies locals o regionals. un públic que sembla més interessat en els mitjans nacionals i partidistes. (El grup de receptors de l’oferta estava format per ciutadans que havien respost anteriorment a enquestes polítiques.) Hopkins va dir que estava “sorprès i consternat” quan es va adonar que només l’1,7 per cent havia acceptat la subscripció gratuïta.

En un llibre anterior sobre la nacionalització de la política nord-americana, titulat The Increasingly United States, Dan Hopkins va escriure que la disminució de l’interès i l’accés a les notícies locals obliga els votants, que d’altra manera no estan familiaritzats amb les especificitats de les agendes dels seus governs locals o els legisladors, “a no seguir les línies partidistes nacionals quan emetin les urnes regionals. Com a resultat, els polítics no són responsables, els votants no són conscients dels problemes i els candidats que són elegits reflecteixen ideologies nacionals en lloc de representar les necessitats locals”. Recomanem la lectura de l’article de Kevin Lind. Àmbit d’Estratègia (A la fotografia de Spencer Platt/Getty Images, es veu un expenedor de diaris buit al carrer del South Bronx)