Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Informe IMARC Group: La industria publicitària creixerà anualment, de mitjana, un 4,6% fins el 2032 impulsada por la IA

Informe IMARC Group: La industria publicitària creixerà anualment, de mitjana, un 4,6% fins el 2032 impulsada por la IA

L’últim informe publicat per IMARC Group, titulat “Mercat de publicitat OOH digital: tendències de la indústria global, quota, mida, creixement, oportunitat i previsió 2024-2032”, ofereix una anàlisi detallada de la indústria, inclòs el mercat global de publicitat OOH digital, mida, quota, tendències i previsió de creixement. L’informe també inclou anàlisis de competidors i regionals i destaca els últims avenços del mercat.

Segons els pronòstics de l’informe, la indústria publicitària global es prepara per a un creixement important, amb expectatives d’assolir els 978.500 milions de dòlars per al 2032, i una taxa de creixement anual composta del 4,6% durant el període 2024-2032. L’estudi d’IMARC destaca com les innovacions tecnològiques, especialment en àrees com ara la intel·ligència artificial (IA) i l’aprenentatge automàtic, estan redefinint les estratègies publicitàries. Aquestes eines no només permeten campanyes altament personalitzades i dirigides sinó que també ofereixen una anàlisi detallada de grans volums de dades per comprendre millor les preferències i comportaments del consumidor.

Podeu llegir una mostra de l’informe de l’IMARC Group aquí.- Àmbit d’Estratègia (Gràfic: IMARC)