Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

La publicitat digital avança cap a la sostenibilitat

La publicitat digital avança cap a la sostenibilitat

IAB Europe convida a descobrir fins a quin punt la indústria de la publicitat digital ha avançat cap a la publicitat digital sostenible. Desenvolupat pel Comitè d’Estàndards de Sostenibilitat, l’informe, que ara arriba al seu segon any, ha rebut 186 respostes de 29 mercats europeus i ofereix una comprensió global i paneuropea de l’avenç cap a la publicitat digital sostenible. Resulta evident que la indústria de la publicitat digital està posant seriosament el focus en el tema.

L’informe ofereix unes conclusions clau, com ara:

Prioritat de sostenibilitat: la sostenibilitat encara es considera un repte clau per a la indústria de la publicitat digital el 2024, ja que se cita tan important com l’orientació i el mesurament sense galetes per a les empreses.

Prioritats per al progrés: l’impacte dels gasos d’efecte hivernacle (GEH) s’identifiquen com a preocupació principal (64%), amb l’adopció i desenvolupament de solucions (90%) i eines (90%) que redueixin les emissions de GEH a la cadena de subministrament de publicitat digital. Els estàndards coherents per a l’estimació de GEH (89%) se citen com a crucials per impulsar el progrés.

Tanmateix, tot i que hi ha indicis prometedors, l’informe també destaca que encara ens queda molta feina per fer per portar aquest compromís al següent nivell. Només 1 de cada 10 empreses està estimant la petjada de carboni de totes les seves campanyes digitals, i això ha de canviar. És urgent que els actors del sector adoptin les millors pràctiques i solucions sòlides a escala per avaluar sistemàticament i reduir dràsticament les emissions de totes les seves campanyes. “Quan es tracta del futur del nostre planeta, cada impressió d’anunci compta”, es llegeix en l’informe.

I una pregunta per als que la puguin respondre: Estàs preparat per explorar el futur de la publicitat digital sostenible a Europa i ajudar a impulsar la indústria? Llegiu la nota de premsa aquí , trobeu la infografia aquí i descarregueu-vos la còpia completa de l’informe a continuació.

L’informe complet amb els gràfics que l’acompanyen es pot descarregar del lloc web d’IAB Europe aquí.- Àmbit d’Estratègia