IAB Europe convida a descobrir fins a quin punt la indústria de la publicitat digital ha avançat cap a la publicitat digital sostenible. Desenvolupat pel Comitè d’Estàndards de Sostenibilitat, l’informe, que ara arriba al seu segon any, ha rebut 186 respostes de 29 mercats europeus i ofereix una comprensió global i paneuropea de l’avenç cap a la publicitat digital sostenible. Resulta evident que la indústria de la publicitat digital està posant seriosament el focus en el tema.
L’informe ofereix unes conclusions clau, com ara:
Prioritat de sostenibilitat: la sostenibilitat encara es considera un repte clau per a la indústria de la publicitat digital el 2024, ja que se cita tan important com l’orientació i el mesurament sense galetes per a les empreses.
Prioritats per al progrés: l’impacte dels gasos d’efecte hivernacle (GEH) s’identifiquen com a preocupació principal (64%), amb l’adopció i desenvolupament de solucions (90%) i eines (90%) que redueixin les emissions de GEH a la cadena de subministrament de publicitat digital. Els estàndards coherents per a l’estimació de GEH (89%) se citen com a crucials per impulsar el progrés.
Tanmateix, tot i que hi ha indicis prometedors, l’informe també destaca que encara ens queda molta feina per fer per portar aquest compromís al següent nivell. Només 1 de cada 10 empreses està estimant la petjada de carboni de totes les seves campanyes digitals, i això ha de canviar. És urgent que els actors del sector adoptin les millors pràctiques i solucions sòlides a escala per avaluar sistemàticament i reduir dràsticament les emissions de totes les seves campanyes. “Quan es tracta del futur del nostre planeta, cada impressió d’anunci compta”, es llegeix en l’informe.
I una pregunta per als que la puguin respondre: Estàs preparat per explorar el futur de la publicitat digital sostenible a Europa i ajudar a impulsar la indústria? Llegiu la nota de premsa aquí , trobeu la infografia aquí i descarregueu-vos la còpia completa de l’informe a continuació.
L’informe complet amb els gràfics que l’acompanyen es pot descarregar del lloc web d’IAB Europe aquí.- Àmbit d’Estratègia