Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Nou informe sobre els processos de cancel·lació de subscripcions que mantenen els usuaris

Nou informe sobre els processos de cancel·lació de subscripcions que mantenen els usuaris

Els avantatges de crear un procés de cancel·lació d’alta retenció per als clients de notícies són el focus d’un nou informe publicat avui per l’Associació Internacional de Mitjans de Notícies (INMA), segons una informació signada per Dawn McMullan.

L’ús de les cancel·lacions de subscripció per retenir els clients de notícies aprofundeix en: a) Per què els processos de cancel·lació funcionen malament. B) Els cinc elements d’un procés de cancel·lació d’alta retenció. c) Processos de cancel·lació que funcionen (i els que no). I d) Casos pràctics d’empreses que ho fan bé.

A mesura que els editors de notícies lluiten per atraure i retenir subscriptors, invertir temps i energia en el procés de cancel·lació de la subscripció és un ús digne del temps per als editors de notícies, segons l’informe. Robert Skrob, autor de Retention Point,  argumenta que els processos de retenció positius no només poden millorar la confiança entre els lectors, sinó que també tindran un efecte a llarg termini sobre els ingressos de subscripcions i el creixement de les empreses de mitjans en general.

“Utilitzar les cancel·lacions de subscripcions per retenir els clients de notícies” s’endinsa en els motius pels quals els processos de cancel·lació funcionen malament i revela els cinc elements essencials, sense els quals, diu Skrob, els editors de mitjans probablement estan perdent més subscriptors dels que haurien de tenir.

Entre els casos pràctics de l’informe es troben The Telegraph, Financial Times, Aftenposten i Ringier Axel Springer, que guien els lectors a través dels processos de cancel·lació, donant una visió més detallada de com es podrien millorar els processos. L’informe està disponible de manera gratuïta per als membres d’INMA i per a la compra dels no membres a INMA.org/reports.- Àmbit d’Estratègia