Els formats d’entreteniment d’àudio, inclosos els podcasts, la música en temps real, la ràdio i els audiollibres, estan aconseguint bones notes entre els consumidors, però l’augment dels beneficis continua sent un repte per a alguns proveïdors. Deloitte prediu que més consumidors a tot el món participaran amb l’entreteniment d’àudio en general el 2024, augmentant el nombre d’oients de podcasts mensuals a més de 1.700 milions, els oients de llibres d’àudio a 270 milions, els subscriptors de música en streaming a 750 milions i els oients de ràdio. a prop de 4.000 milions, o aproximadament la meitat de la població mundial.
El mercat de l’entreteniment d’àudio probablement arribarà a més gent el 2024, en gran part perquè hi ha espai per al creixement al mercat de consum, segons Deloitte. Per exemple, només una petita part dels usuaris globals de telèfons intel·ligents (al voltant del 14%) paguen per un servei de música en streaming. Això representa una oportunitat lucrativa per a les plataformes, els proveïdors de contingut i la indústria de l’àudio per omplir un buit i atraure nous públics. El mercat d’àudio de consum també ofereix accés al públic més jove, és a dir, la Generació Z i els Millennials, que han crescut en gran mesura amb serveis d’àudio en streaming i tenen més probabilitats d’adoptar i interactuar amb noves tecnologies, plataformes i serveis.
Podeu ampliar la informació llegint “Shuffle, subscribe, stream: Consumer audio market is expected to amass listeners in 2024, but revenues could remain modest”, de Deloitte, aquí.- Àmbit d’Estratègia